Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2913296 obálek a 881221 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Cialdini, Robert B.

Nahlásit porušení duševního vlastnictví, nebo práva na ochranu soukromí.

Autor: Cialdini, Robert B.
Rok: 1945-

Biogr./Hist. údaje: Americký profesor psychologie na Arizonské státní univerzitě.
Zdroj: Autoritní databáze Národní knihovny ČR

Robert B. Cialdini

Robert Beno Cialdini (born April 27, 1945) is the Regents' Professor Emeritus of Psychology and Marketing at Arizona State University and was a visiting professor of marketing, business and psychology at Stanford University, as well as at the University of California at Santa Cruz. He is best known for his 1984 book on persuasion and marketing, Influence: The Psychology of Persuasion. The book has sold over two million copies and has been translated into twenty-six languages. It has been listed on the New York Times Business Best Seller List. Fortune Magazine lists the book in their "75 Smartest Business Books". His two other books, "Yes! 50 Scientifically Proven Ways to Be Persuasive" and "The Small BIG: Small changes that spark a big influence" have been named a New York Times Bestseller and The Times Book of the year respectively.

Pro přidání, nebo úpravu fotografie autora se prosím přihlaste: