Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2956596 obálek a 901621 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Marketing pro začátečníky | ||||||||||||||||||||||||
Autor: Foret, Miroslav Hodnocení: 3.5 / 5 (8 hlasů) Digitální objekty
Další vydání
AnotaceKniha navazuje na úspěšný a několikrát dotiskovaný titul marketing – základy a postupy. Jednoduchou a přehlednou formou seznámí začátečníka se vším důležitým, co by měl o marketingu vědět. Každá z problematik je živě demonstrována na modelových situacích a to převážně z domácího prostředí. Pochopíte tak rychle mechanismy, kterými se domácí trh řídí. Za každou kapitolou následují praktické otázky k zamyšlení i cvičení. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz Dostupné zdroje
|