Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2956596 obálek a 901621 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Marketing pro začátečníky



Autor: Foret, Miroslav
Rok: 2012
ISBN: 9788026600060
NKP-CNB: cnb002341219
OCLC Number: (OCoLC)780139657
OKCZID: 111217855
Vydání: 1. vyd.

Citace (dle ČSN ISO 690):
FORET, Miroslav. Marketing pro začátečníky. 1. vyd. Brno: Edika, 2012. viii, 184 s.

Hodnocení: 1.0 / 5 (1 hlasů)


Další vydání

  • Vyd. 1. Rok vydání: 2008
  • 2., aktualiz. vyd. Rok vydání: 2010



Anotace

 

Třetí aktualizované vydání úspěšné knihy. Titul jednoduchou a přehlednou formou seznámí začátečníka se vším důležitým, co by měl o marketingu vědět. Každá z problematik je živě demonstrována na modelových situacích a to převážně z domácího prostředí. Pochopíte tak rychle mechanismy, kterými se domácí trh řídí. Za každou kapitolou následují praktické otázky k zamyšlení i cvičení.

Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz



Dostupné zdroje

NK Praha
Svaz českých nakladatelů a knihkupců
Databázeknih.cz
Československá bibliografická databáze
KNIHCENTRUM.cz


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)