Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2964367 obálek a 905244 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Ogilvy o reklamě



Autor: Ogilvy, David a Škapová, Hana
Rok: 2007
ISBN: 9788072611546
NKP-CNB: cnb001762615
OCLC Number: (OCoLC)228499716
OKCZID: 110005755
Vydání: 4. vyd.

Citace (dle ČSN ISO 690):
OGILVY, David. Ogilvy o reklamě. Překlad Hana ŠKAPOVÁ. 4. vyd. Praha: Management Press, 2007. 223 s. Knihovna světového managementu.

Hodnocení: 4.0 / 5 (35 hlasů)


Digitální objekty

Moravská zemská knihovna v Brně (dostupné pouze v této knihovně)
Národní digitální knihovna (dostupné pouze v této knihovně)



Další vydání




Anotace

 

Nové vydání knihy klasika světové reklamy je jedinečným průvodcem oborem reklamy a reklamní tvorby. Ogilvy v ní nezapře svou \"původní\" profesi textaře a se svou typickou argumentační přesvědčivostí a příznačným humorem shrnuje své celoživotní zkušenosti s tím, jak dělat reklamu, která prodává. Bohatý obrazový doprovod přináší ilustrace úspěšných reklamních kampaní, ale i příklady toho, jak by se reklama rozhodně dělat neměla.


Dostupné zdroje

NK Praha
Svaz českých nakladatelů a knihkupců
Knihy.ABZ.cz
Srovname.cz
Můj antikvariát
Databázeknih.cz
Československá bibliografická databáze
KNIHCENTRUM.cz


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)