Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2916256 obálek a 882817 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Ogilvy o reklamě



Autor: Ogilvy, David a Škapová, Hana
Rok: 1996
ISBN: 9788085943252
NKP-CNB: cnb000148197
OCLC Number: (OCoLC)37963715
OKCZID: 110303794
Vydání: Vyd. 1.

Citace (dle ČSN ISO 690):
OGILVY, David. Ogilvy o reklamě. Překlad Hana ŠKAPOVÁ. Vyd. 1. Praha: Management Press, 1996. 223 s.


Digitální objekty

Národní digitální knihovna (dostupné po přihlášení )
Moravská zemská knihovna v Brně (dostupné po přihlášení )



Další vydání




Anotace

Buďte první a doplňte chybějící anotaci.


Dostupné zdroje

Můj antikvariát


Komentáře

Skvělá kniha, téměř povinná četba pro všechny pohybující se v oboru reklama, prodej a PR
03.01.2011    Zdroj: SKAT - Souborný katalog


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)