Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2955981 obálek a 901353 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Mezinárodní marketing



Autor: Machková, Hana
Rok: 2006
ISBN: 9788024716787
NKP-CNB: cnb001637853
OCLC Number: (OCoLC)77058712
OKCZID: 110006804
Vydání: 2., rozš. a přeprac. vyd.

Citace (dle ČSN ISO 690):
MACHKOVÁ, Hana. Mezinárodní marketing. 2., rozš. a přeprac. vyd. Praha: Grada, 2006. 205 s. Expert.

Hodnocení: 4.0 / 5 (2 hlasů)


Digitální objekty

Moravská zemská knihovna v Brně (dostupné pouze v této knihovně)
Národní digitální knihovna (dostupné pouze v této knihovně)



Další vydání

  • 3., aktualiz. a přeprac. vyd. Rok vydání: 2009
  • 4. vyd. Rok vydání: 2015



Anotace

 

Podnikatelé, manažeři a vysokoškolští studenti se v knize dozví aktuální a ucelené poznatky o problematice mezinárodního marketingu. Příklady, grafy, tabulky a obrázky a výborná strukturovanost a srozumitelnost textu vám pomohou problematiku dobře pochopit a využít získané poznatky v praxi.

Zdroj anotace: SKAT - Souborný katalog



Dostupné zdroje

Můj antikvariát
Databázeknih.cz
Československá bibliografická databáze
KNIHCENTRUM.cz
Antikvariát Avion


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)