Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2955981 obálek a 901353 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Mezinárodní marketing | Machková Hana - e-kniha | |||||||||||||||||||||||||||||
Autor: Hana Machková Hodnocení: 4.0 / 5 (2 hlasů) Další vydání
AnotaceNové vydání reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Autorka se zabývá mezinárodním marketingem komplexně – od analýzy prostředí přes strategické plánování až po marketingový mix. Výklad doplňují příklady a případové studie. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz Dostupné zdroje
|