Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2917061 obálek a 883206 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Heute haben wir Deutsch :spielt mit! : učebnice němčiny pro nižší třídy základních škol



Rok: 2007
ISBN: 9788086550312
NKP-CNB: cnb002518204
OCLC Number: (OCoLC)864849871
OKCZID: 112498284
Vydání: 1. vyd.

Citace (dle ČSN ISO 690):
KOUŘIMSKÁ, Milada. Heute haben wir Deutsch: spielt mit! : učebnice němčiny pro nižší třídy základních škol. 1. vyd. Ilustroval Eva MASTNÍKOVÁ. Strakonice: Agentura Jirco, 2007, 106 s. ISBN 978-80-86550-31-2.


Další vydání

  • 2. vyd. Rok vydání: 2001
  • 3., aktualiz. vyd. Rok vydání: 2008
  • 4. vyd. Rok vydání: 2002
  • 7., aktualiz. vyd. Rok vydání: 2007
  • 9., aktualiz. vyd. Rok vydání: 2005
  • 11. vyd. Rok vydání: 2013
  • 12., přeprac. vyd. Rok vydání: 2008
  • 13., přeprac. vyd. Rok vydání: 2008
  • 14. vyd. Rok vydání: 2013
  • Desáté vydání Rok vydání: 2015



Anotace

 

Heute haben wir Deutsch je jednoznačně určena pro žáky, jejichž mateřským jazykem je čeština, která zejména v počátečních dílech tvoří vhodnou oporu při získávání jazykových znalostí a orientaci v cizojazyčném prostředí, což ocení i rodiče. Navíc klíče ke cvičením, obsažené v metodické příručce, umožňují rodičům znalosti žáků kontrolovat. Zřetel k mateřskému jazyku je velice výrazný a prolíná celým učivem. Využívá jednak pozitivní přenos znalostí mateřského jazyka do cizího a zároveň se soustavně zaměřuje na překonání typických chyb, jichž se žáci pod vlivem češtiny v němčině dopouštějí. Mimořádně důležitá je tu bohatá zásoba cvičení, která na sebe navazují v odstupňovaných sekvencích a vytvářejí tak předpoklady k postupnému zapojování jazykových znalostí do komunikativních dovedností. Žáci jsou rovněž vedeni k autonomnímu učení, k autokorekci chyb a k celkovému sebehodnocení. Jazykové učivo je úzce spojeno s rozvíjením poznatků z reálií německy mluvících zemí a s uplatněním širších kulturologických aspektů s důrazem na široké mezipředmětové vztahy. Zároveň pracovní sešit poskytuje možnosti pro výraznou diferenciaci výuky. Výuka je vybudována na základě pružné a variabilní koncepce, která umožňuje přizpůsobit výuku proměnlivým podmínkám. Struktura lekcí usnadňuje vyučovací postup a rozvržení učiva do vyučovacích hodin. Výběr a uspořádání učiva odpovídá požadavkům obsaženým ve Společném evropském referenčním rámci pro jazyky a v Evropském jazykovém portfoliu.

Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU



Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)