Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2917061 obálek a 883206 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Heute haben wir Deutsch :Lehrbuch : učebnice němčiny pro základní školy.



Autor: Milada Kouřimská, Eva Mastníková
Rok: 2013
ISBN: 9788086550381
NKP-CNB: cnb002511006
OKCZID: 112498297
Vydání: 11. vyd.

Citace (dle ČSN ISO 690):
KOUŘIMSKÁ, Milada. Heute haben wir Deutsch: Lehrbuch : učebnice němčiny pro základní školy. 11. vyd. Ilustroval Eva MASTNÍKOVÁ. Strakonice: Agentura Jirco, 2013, 135 s. ISBN 978-80-86550-38-1.


Další vydání

  • 1. vyd. Rok vydání: 2007
  • 2. vyd. Rok vydání: 2001
  • 3., aktualiz. vyd. Rok vydání: 2008
  • 4. vyd. Rok vydání: 2002
  • 7., aktualiz. vyd. Rok vydání: 2007
  • 9., aktualiz. vyd. Rok vydání: 2005
  • 12., přeprac. vyd. Rok vydání: 2008
  • 13., přeprac. vyd. Rok vydání: 2008
  • 14. vyd. Rok vydání: 2013
  • Desáté vydání Rok vydání: 2015



Anotace

 

Je osvědčen a nyní nově modernizován pracovní sešit. Je jednoznačně určen pro žáky, jejichž mateřským jazykem je čeština, která zejména v počátečních dílech tvoří vhodnou oporu při získávání jazykových znalostí a orientaci v cizojazyčném prostředí, což ocení i rodiče. Navíc klíče ke cvičením, obsažené v metodické příručce, umožňují rodičům znalosti žáků kontrolovat. Zřetel k mateřskému jazyku je velice výrazný a prolíná celým učivem. Využívá jednak pozitivní přenos znalostí mateřského jazyka do cizího a zároveň se soustavně zaměřuje na překonání typických chyb, jichž se žáci pod vlivem češtiny v němčině dopouštějí. Mimořádně důležitá je tu bohatá zásoba cvičení, která na sebe navazují v odstupňovaných sekvencích a vytvářejí tak předpoklady k postupnému zapojování jazykových znalostí do komunikativních dovedností. Žáci jsou rovněž vedeni k autonomnímu učení, k autokorekci chyb a k celkovému sebehodnocení. V pracovním sešitě ke každému dílu je nově zařazena pasáž, která od žáků vyžaduje, aby si uvědomili, čemu se už naučili a aby se naučili své dovednosti sami zhodnotit. Jazykové učivo je úzce spojeno s rozvíjením poznatků z reálií německy mluvících zemí a s uplatněním širších kulturologických aspektů s důrazem na široké mezipředmětové vztahy. Zároveň pracovní sešit poskytuje možnosti pro výraznou diferenciaci výuky. Výuka je vybudována na základě pružné a variabilní koncepce, která umožňuje přizpůsobit výuku proměnlivým podmínkám. Struktura lekcí usnadňuje vyučovací postup a rozvržení učiva do vyučovacích hodin. Výběr a uspořádání učiva odpovídá požadavkům obsaženým ve Společném evropském referenčním rámci pro jazyky a v Evropském jazykovém portfoliu. Celý soubor je vhodný pro žáky od 3., resp. od 4. ročníku ZŠ nebo na nižším stupni ve víceletých gymnázií, kde doporučujeme zvolit rychlejší tempo při probírání 1. dílu. Dává též dobrý základ i žákům 6. třídy ZŠ, případně nižších ročníků víceletých gymnázií, kteří s němčinou začínají jako s druhým jazykem. Celý soubor má vynikající metodickou koncepci, která respektuje odlišnosti obou jazyků a umožňuje žákům získat v promyšleném systému „od řeči k řeči“ komunikativní dovednost, pomocí pestré nabídky cvičení nabyté znalosti natrvalo upevnit a zároveň integrací základních poznatků z reálií překonávat bariéry mezi národy. Celý soubor lze velmi dobře použít pro tvorbu Rámcově vzdělávacího programu.

Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU



Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)