Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2964526 obálek a 905245 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Marketingový výzkum: jak poznávat své zákazníky | |||||||||||||||
Autor: Foret, Miroslav a Stávková, Jana Hodnocení: 4.0 / 5 (1 hlasů) Digitální objekty
Další vydání
AnotaceKniha je určena zadavatelům marketingového výzkumu - tedy těm, kdo jej objednávají a financují. Po stručném historickém úvodu radí, jak přesně vymezit cíle výzkumu, předmět výzkumu a jeho objekt. Seznamuje čtenáře s tím, jak marketingový výzkum pomáhá poznat zákazníka, identifikovat jeho potřeby a přání. Věnuje se technikám provádění vlastního výkumu a jeho následnému zpracování a využití. Kniha obsahuje řadu příkladů z praxe. Zdroj anotace: Městská knihovna v Praze Dostupné zdroje
|