Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2964299 obálek a 905244 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Diskurs umění a vzdělávání | |||||||||||||||||||||
Autor: Fulková, Marie Hodnocení: 4.0 / 5 (2 hlasů) Digitální objekty
AnotacePublikace Marie Fulkové je určena posluchačům výtvarného oboru na pedagogických fakultách a učitelům výtvarné výchovy na základních a středních školách i v zájmových výtvarných kroužcích. Autorka vychází ze své praxe vyučující na Pedagogické fakultě KU v Praze. Na základě dlouhodobého terénního výzkumu mapuje diskursivní pole, v němž se konstituují dvě oblasti důležité pro život – umění a vzdělání. Jejich spojení nachází ve výtvarné výchově jakožto předmětu, který umožňuje orientaci v kultuře, ve světě výtvarného umění i v produktech vizuálního průmyslu. Za důležitou pokládá rovněž edukační činnost galerií a muzeí. Autorka předkládá v textu interpretaci pedagogických zkušeností, řadu komentářů a výtvarných reflexí vztahujících se k obrazům nebo vizuálně vnímaným předmětům a jevům. Text knihy má neobvyklou grafickou úpravu. Je rozčleněn „zrcadlově“ do dvou pararelně probíhajících celků – levá strana obsahuje hlavní text, který je proložen úryvky z vyjádření účastníků výzkumu, pravá strana navazuje částí Souvislosti, v nichž se objevují informace na hlavní text navazující. Kniha je doplněna bohatým ilustračním materiálem a příklady z praxe učitelů i studentů.Publikace je určena posluchačům výtvarného oboru na pedagogických fakultách a učitelům výtvarné výchovy na základních a středních školách i v zájmových výtvarných kroužcích. Na základě dlouhodobého terénního výzkumu mapuje autorka diskursivní pole, v němž se konstituují dvě oblasti důležité pro život – umění a vzdělání. Jejich spojení nachází ve výtvarné výchově jakožto předmětu, který umožňuje orientaci v kultuře, ve světě výtvarného umění i v produktech vizuálního průmyslu. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU Dostupné zdroje
|