Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2915320 obálek a 882228 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Marketing pro firmu v krizi



Autor: Bureš, Ivan
Rok: 1995
ISBN: 9788085603897
NKP-CNB: cnb000103609
OCLC Number: (OCoLC)37546569
OKCZID: 110296118
Vydání: Vyd. 1.

Citace (dle ČSN ISO 690):
BUREŠ, Ivan. Marketing pro firmu v krizi. Vyd. 1. Praha: Management Press, 1995. 143 s.


Digitální objekty

Národní digitální knihovna (dostupné po přihlášení )
Moravská zemská knihovna v Brně (dostupné po přihlášení )



Anotace

Buďte první a doplňte chybějící anotaci.


Dostupné zdroje

Amazon
Můj antikvariát
KNIHCENTRUM.cz


Napište na knížku první komentář!

Od: (127.0.0...)