Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2915320 obálek a 882228 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Mezinárodní marketing



Autor: Hana Machková, Martin Machek
Rok: 2021
ISBN: 9788027130061
ISBN: 9788027145379
ISBN: 9788027145386
OKCZID: 128723528

Citace (dle ČSN ISO 690):
MACHKOVÁ, Hana. Mezinárodní marketing. 5. vydání. Praha: Grada Publishing, 2021. 208 stran. Expert.


Další vydání

  • 2., rozš. a přeprac. vyd. Rok vydání: 2006
  • 3., aktualiz. a přeprac. vyd. Rok vydání: 2009
  • 4. vyd. Rok vydání: 2015



Anotace

 

Kapitoly vysvětlují základní pojmy, postupy a nástroje z oblasti mezinárodního marketingu. Součástí výkladu jsou rovněž příklady z praxe.

Zdroj anotace: Městská knihovna v Praze



Dostupné zdroje

eReading.cz
Flexibooks
GRADA Publishing, a.s.
Československá bibliografická databáze
KNIHCENTRUM.cz
Palmknihy.cz


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)